onsdag 8 augusti 2007

(13.02)Det har precis slutat regna. Ute luktar det så där gott som det gör efter ett regn på sommaren. funderar på en promenad.



Det var hopplöst att somna inatt. Kroppen var jätte trött men hjärnan var det full speed på. Känns det igen? :) Fick en idé om att sy en egen väska ("handväska"), men jag är inte så duktig på att sy så jag undrar om ni som kan sy har några förlag på om det är nåt speciellt jag ska tänka på. Jag älskar väskor, har ett gäng ;), men har konstigt nog inte kommit på idén att sy en egenpåhittad (är det ett riktigt ord?).



Jag ska börja räkna points igen efter sommarens uppehåll. Längtar så efter att få komma tillbaka till min normala vikt som jag hade när jag tränade, innan ryggen började bråka med mig. Nu när ryggen, äntligen är bra igen så ska jag börja styrketräna igen. Längtar så!!! Min naprapat sa till mig att jag måste styrketräna annars blir jag dålig i ryggen igen. En sån himla tur att jag tycker så mycket om att träna :))).



Behöver lite pepping nu när jag kör igång med pointsen igen. Det är inte lätt när magen har vant sig att äta vid minsta lilla sug... Men katten den som ger sig. De första dagarna är jobbigast...

Inga kommentarer: