onsdag 8 augusti 2007

Snart dags att sova. Hoppas att det ska gå bättre ikväll. Men boken som jag läser just nu (Mannen i sjön av Arnaldur Indridason) liksom ropar på mig. Det är bara, ungefär, trettio sidor kvar.

Längtar tills på fredag. Då ska vi gå på den där indiska resturangen som vi hittade i förra veckan. Deras mat var så god att man blev alldeles lycklig i magen. Efteråt var det något på Liseberg. Jag kommer inte ihåg, just nu, vilka som skulle uppträda men nåt var det.

Jag ska försöka fixa iordning utseendet på min blogg den närmaste veckan när jag har kommit på hur jag vill ha den. Just nu får det duga som det är.

Sov gott allihopa så ses vi imorgon. KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja böcker kan trollbinda en om de är riktigt bra! Just nu läser jag inget... Är en riktig bokmal i perioder!