torsdag 30 augusti 2007

Hade ju tänkt

Lovade ju mer eller mindre att jag skulle lägga ut lite kort... Men det visade sig att datorn som dom ligger på hade fått virus så jag får vänta lite :( Sedan hade jag ju tänkt att pyssla lite med den nya bloggen men jag fastnade i ett supertrevligt samtal på msn i över två timmar. Tack för samtalet vännen, hoppas att ni fick en lugn natt å att lillskrutten kunde sova.

Igår när jag cyklade hem från affären så gjorde jag något som innebar att jag kunde fått stryk...
Jag lessnade lite på hundägare som inte plockar upp efter sina hundar. Hunden i fråga hade skitit mitt på cykel/gångbanan och husse gick därifrån utan att låtsas om det. Jag hade precis ätit upp en bulle (va lite för hungrig när jag å handlade, okej jag var sugen oxå :)) så jag hade en lagom stor påse. Plockade upp skiten som var alldeles varm, så han kunde ju inte gärna neka, cyklade ikapp mannen med hunden å sa: "ursäkta men du glömde något därborta", "Ehhh, jasså?Vadå?", blev hans svar. "Din hunds bajs", sa jag och räckte fram påsen. Han blev så paff så han sa tog emot påsen å sa "Tack". Själv hade jag gjort mig beredd på att han skulle bli förbannad och säga åt mig dra nåt gammalt över mig, så jag fick faktiskt lite dåligt samvete för att jag hade låtit så sur.

Linus åkte upp till Stockholm i morse så jag alldeles ensam idag, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Tvätten kallar på mig men det finns ju annat som lockar mer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv för pratstunden igår! Ledsen om jag uppehöll dig från att greja med bloggen....

Natten blev rätt lugn. Han var vaken en sväng vid 4, men somnade snabbt om igen.

Stor kram!

Anonym sa...

Skoj med din sida vännen ÄR SÅ NYFIKEN!!!!!!

ja jag vet jag är off nu men har så mkt med barnen...kan höras imorron vännen, jag är online då

nattonatti

Superquinnan sa...

HAHAHA Jag hade kunnat gjort samma sak. Folk är verkligen hopplösa på att plocka upp efter sina älsklingar :-)