torsdag 30 augusti 2007

Somnade en liten stund efter lunchen. Borde egentligen vart ut en sväng i solen. När jag ligger där å slumrar så ringer det på dörren. Hoppades att det inte skulle vara Pucko-Hasse. Kanske lite taskigt att kalla honom för det men han gjorde mig ledsen med det han sa på lunchen. Det han sa väckte minnen av saker jag helst bara vill glömma :( Han har inte med min kropp att göra!!! Det var J som ringde på dörren. En snäll killkompis. Det blev en trevlig pratstund. Jag visade honom bilder på datorn från när min lillasyrra var på en Islandshästgård på Island och jobbade i sommar. Hoppas att han såg något. Han har nämligen en ögonsjukdom som till slut kommer att göra honom blind. J har inget mörkerseednde kvar alls. Men han är en fighter.

Linus ringde från tåget på väg hem från Stockholm. Han sa att han nog får vara i Sth ett par dagar i veckan ett tag fram över. Tårarna kom men jag försökte att dölja dom, kände mig lite barnslig, inte alls som 32. Just nu är jag ensam så mycket så att han ska vara borta ännu mer... Vill inte vara ensam!!!

Längtar efter min gubbe!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tröstkramar till natten, ska lägga mig nu, kl ringer vid 7...

KRAM

Anonym sa...

*undrar när du byter sida och till vad* *nyfis*

Anonym sa...

Hej vännen!

Åh så ledsamt att vara ensam... Vet precis hur du har det! Maken hade resejobb för ett tag sedan och då var jag ensam med barnen mån-tors vareviga vecka och det var sååå trist!

Finns på msn om det känns för ensamt =D

Kram!

Anonym sa...

Så nyfis på din sida!!!!!!!!!!!!!!!!!


KRAAAAAAAAM

dentatuerademamman.com sa...

Såklart så får man vara gråta av besvikelse fast man är vuxen. Jag förstår att det är jobbigt att ha en resande man, jag kan känna mig ensam ändå i mellanåt och jag har ändå en väldigt närvarande man.