onsdag 29 augusti 2007

Längtar

Längtar efter så mycket men starkast är längtan efter en liten skrutt. Igår var en sådan där dag som jag länktade lite x-tra mycket. När jag var och handlade så kändes det som om de fanns överallt. Söta, mysiga små bebisar och vackra, stora magar med ett litet nytt liv inuti.

Det blev ett litet av brott här för min lillasyster ville prata lite på msn messenger. Hon tog kontakt med mig häromdagen. Hon är min halvsyster och vi har aldrig växt upp tillsammans, kontakten mellan oss har varit väldigt liten de senaste åren. Minns faktiskt inte riktigt när jag träffade henne sist, jo förresten det var nog när hon fyllde arton förra året, tror jag. Hon var en liten sladdis så hon är tretton år yngre än jag. Det kändes så skönt! Vad vi pratade om känns lite väl privat så jag får skriva om det när jag kan låsa inläggen på min nya blogg. Den är inte färdig och utlagd än men jag meddelar när den gör det.

Måste få något gjort idag. Lägger nog ut lite kort ikväll, om ni vill se.

Ha en härlig dag i solen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet hur det känns att gå och längta efter barn! Vi försökte i nästan 4 år innan Isaac blev till. Hade även två missfall innan honom... Med Alice försökte vi i ett år på egen hand (fick ett missfall till under tiden), sen sökte vi hjälp. Det visade sig att felet låg hos mig så jag fick börja med hormoner. Efter ett år ungefär så blev jag gravid!
Alvin var inte planerad däremot utan kom till oss som en stor glad överraskning!

Kram

Anonym sa...

Hoppas så att du får en liten skrutt snart,.

Ser fram emot din nya sida sen!!!!!!!!!!!

Skoj att du fick prata lite med din syster, jag hoppas så att mina barn kommer hålla kontakt med sin halvbror hela livet, nu är visserligen han här varannan helg så det ska nog inte bli några problem. jag har också en h alvbror...är 9 år mellan oss hihi

KRAMAR

Anonym sa...

Hejsan gumman!!

Såklart man längtar efter en liten skrutt! De är ju så söta!! =)
Men det kan ju ta sin lilla tid innan nåt händer..

Roligt att du fått kontakt med din halvsyster igen!! =)

Jag har mailat dej på den mail du skrev på min blogg, förmodar att du inte läst det? För jag har inte fått nåt svar ;)
Eller..det kanske t.o.m inte kommit fram?
Hör av dej om du inte fått nån mail vännen! =)
kram Petra(ps; JAAAAA!!! Jag vill se kooooort!!)