fredag 24 augusti 2007

De e sommmar å sol lilla Anna är glad...


Solen skiner och himlen är blå. Min Hoya Diptera blommar. Jag har väntat i nästan två på att den ska blomma. Morgonen jag upptäckte det så studsa jag runt här och jubla. Linus som e så himla morgontrött sa lite slött "så bra Anna", sedan satte han fingret för munnen och sa "schhh" *asg*


En annan av min Hoyor (hoya lacunosa) har blommat snällt och mycket alla sommrar som jag har haft den. Fick bara ett hyfsat kort på för jag kommer inte riktigt överens med Linus kamera.


Jag kommer tillbaka ikväll för nu måste jag ta itu med alla räkningar och handla lite mat. Boring!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka fina blommor! Är oxå glad för min orkidé som jag fick förra sommaren har blommat om + att en ny blomstängel har växt upp. Brukar inte vara så bra på blommor, men den här orkidén trivs jättebra hos mig =D

Kram

Anonym sa...

Vackra blommor! Kram