onsdag 22 augusti 2007

Tjejsnack, v.34 Ålder

Det har vart så mycket idag så jag är alldeles dassetrött. Tänkte att jag kunde försöka svara på veckans tjejsnack och skriva lite om idag imorgon istället. Hoppas att det är okej;) Nu ska jag slänga mig i soffan och hoppas att jag får se hela Poirot å inte somnar ifrån det...:)))





a.. Spelar åldern någon roll? När, varför?

Svårt... I ett förhållande kan det ju vara viktigt för att man ska känna att man hunnit någorlunda lika långt i livet... hur ska jag förklara. Jag tror ni förstår vad jag menar;)


b.. Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?

Vet inte om jag någon gång har önskat att jag var yngre men när man var ca 15-16 önskade man väl ett par gånger att man var äldre så att man kunde flytta hemifrån. Fast när man var i den åldern tyckte man ju att man var ganska vuxen å visste allt bäst;)))


c.. Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?

Får nog ge ett litet tråkigt svar: nä, jag har aldrig ljugit om min ålder. Däremot har många trott att är jag yngre än jag egentligen är pga mitt utseende. Kommer nog alltid få visa leg på systemet *asg*, nja kanske inte när jag e femti.


d.. Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!

Hur gammal som helst, tror jag... Är så nyfiken och vill gärna hinna uppleva en massa och träffa nya goa vänner.


e.. Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!

Jag är väldigt nöjd med min ålder just nu, 32. Man är liksom inte gammal å inte så ung, kroppen ser fortfarande hyfsad ut (brösten har inte hunnit ner till knäna än, så ytlig jag är;)), man vet vad man tycker om och inte, vad man kan acceptera i ett förhållande å inte. Det är så mycket som är bra nu.



Vi ses imorgon! Nu ska jag tassa runt hos er andra en stund.

Inga kommentarer: