söndag 19 augusti 2007

Kort



Det blev inga kort gjorda ikväll men jag lägger upp mina två senaste. Färgen ser lite taskig ut. De är klarare och starkare i "verkligheten". Jag ska pröva att takort på dom med kameran istället och se hur det bli med färgerna då. På första bilden sitter det små glittriga stenar i mitten på blommora och rosetten har rött glitter, skorna guldglitter (stickles). Motivet på bild nr. 2 sitter monterat med 3D-kuddar.
Bilder på mig själv kommer när jag har repat lite mer mod.
See you later...


4 kommentarer:

Camilla sa...

Vad kul att du laddat upp lite kort! Jättefina i jättehärliga färger. Det är synd att man inte kan se glitter och så på foto men jag kan tänka mig hur fint det är. Förlåt att jag inte svarat på ditt mail...har helt enkelt inte hunnit. Men nu klarade du ju av det själv som tur var!
Kram Camilla

Anonym sa...

Åååh vilka fina kort!! Du är ju jätteduktig =D Gillade speciellt det med uppvikta kanter!
Hoppas man får se mer av dina alster framöver.

kraaaam

Anonym sa...

Hej

Men åh så fina de var, du är ju kanonduktig tjejen!!!!!

Hoppas allt är bra med dig idag

KRAM

Anonym sa...

WOW vad fina...

Du e ju toppen duktig *nickar för fulla muggar*

Kram kram