tisdag 21 augusti 2007

Här är jag :)

Nu har jag samlat mod nog så här kommer två bilder på mig. På det första ser ni hur jag (brukar se ut) såg ut för ca 1 ½ år sedan när ryggen fortfarande var bra och jag kunde styrketräna som jag ville. Det är dit jag kämpar för att komma tillbaka till, nu när rygen är bra och både tål och behöver styrketräningen. På det andra kortet kan ni se hur jag ser ut idag (i det hallonröda linnet), ca tretton kilo tyngre :( De andra som finns med på kortet är min svägerska och svärmor. Vi har firat Linus som fyllde 34 tillsammans med släkten. De andra hade åkt hem och vi bestämde oss för att grilla och frossa i min egenhändigt gjorda potatissallad. Det är på stugans balkong vi sitter. Man kan se solnedgången därifrån. Den är så vacker! :)




6 kommentarer:

Anonym sa...

Fina foton! Vad har hänt med din rygg?! Jag har också roblem med min rygg, det beror nog både på mina 3½ graviditeter och mitt arbete inom äldrevården.

Hoppas du mår bättre idag! Som du vet så finns jag här om du behöver! Jag själv brukar skriva av mig till vissa när jag mår dåligt. Jag vet att dessa personerna står ut med mitt gnäll och mitt sätt att vara då jag mår som sämst. Jag är beroende av sol och värme och eftersom jag inte har fått så mkt av detta i sommar, så vågar jag inte ens tänka på hur jag kommer att må i höst och vinter...

Kram på dig

Camilla sa...

Vad kul att få se bilder på dig! Jättefina foton!
Jo jag är nöjd med min Cuttlebug men jag har faktiskt inte använt den så mycket. Jag hade lite otur och fick en som lite trasig. Jag går nu och väntar på att få en ny...Men du kommer inte bli besviken, den är kanonbra!

Kram Camilla

Anonym sa...

Hej gumman

ÅH så kul att se foton på dig, Nu har man liksom ett ansikte på den man "pratar" med hihi

har vart ute på en kort promenad idag men ska gå en sväng sen igen..nu jäklar måste det hända nåt här!!!!

Molly gnällig får återkomma

KRAAAAAM

Anonym sa...

Som jag sa när du mailade bilderna till mig så tycker jag att du är fin som du är!

Ja varför trodde jag att du var blond...? Kanske för att du heter Anna precis som min syster som är blond i grund och botten. =D

*kram*

Anonym sa...

Kul att få se kort på dig. Alltid kul att ha ett ansikte på den man bladdrar med :)

Får man vara nyfiken å fråga vad som hänt med din rygg?

Ha det gött.
Kram

Anonym sa...

Kul att se dig på bild!