fredag 17 augusti 2007

Grrr forts.

Om jag bara vetat hur man gör låsta inlägg så hade gjort det nu. Men tills jag har skaffat mig mitt domännamn och börjat med Wp så får jag låta bli att använda vissa personers namn.

K (nära släkting) ringde mig i förmiddags och ville prata lite. Hon lät så grinig på rösten, som om jag hade gjort något galet mot henne och borde förstå vad jag gjort utan att hon sa något om det. När jag frågade K vad som var fel så svarade hon:" inget,absolut ingenting". Gaaaahh!!! Tycker sånt är så jobbigt. Om någon upplever att jag har gjort dom något som dom blir sårade av så vill jag att dom talar om det för mig. Ger mig en chans att förstå och be om ursäkt om det behövs. Efter samtalet kändes det som om K hade sugit all energi ur mig. Längtade efter någon att ringa, som inte har med släkten att göra. Linus säger att jag bara ska strunta i det, men det är inte så himla lätt.

Annars har dagen flutit på så sakteliga. Dammsugaren har fått lite motion ochsåhar jag fått handlat lite mat. Lyckades missa båda störtskurarna :) Om ca en timme är min goa gubbe hemma. Längtar efter att få krypa upp i soffan och mysa lite ;)) Hehe...

Funderar på mitt vad jag vill ha för namn på domänen. Några förslag? Antar att man får komma på några olika namn som man kan tänka sig.

Ha en skön fredagskväll! Kraaam!!!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hej Anna! Tack för besök och kommentar i min blogg! Om vi är Kungälvsbor båda två måste vi väl se till att ses på pyssel någon gång. Kanske det kommer en större pysselträff i höst..

Jag letade efter dina alster i bloggen...hade varit kul att se dem!

Kram Camilla

Anonym sa...

Heeej! Nu är jag tillbaks på nätet igen och ska läsa ikapp det jag missat :)

*kraaam*

Anonym sa...

Hej tjejen

Beror på att jag har låst dom...men det är samma lösen som jag hade förut,,inte användarnamnet utan lösen enbart=)

kramkram