måndag 13 augusti 2007

Måndag, igen...

En ny vecka...

Humöret är ibotten i dag, men jag har inte en aning om varför. Disken som liksom "ropar" på mig hjälper inte till. Ska krypa ner i badkaret en stund, skönt... Det brukar hjälpa. Men jag ska ta disken först så att jag slipper se den när jag kommer upp.

Nyfiken på vad radhuset kommer att kosta. Drömmer redan om hur jag vill ha det. Det kanske är att ta ut saker i förskott, men en tjej måste väl få drömma... I ett av rummen så skulle vilja inreda så att jag kan sitta där och göra mina kort. Det vore skönt att slippa köksbordet ;)

Skickar en STOR kram till Weronica, Selma, Gurkiss och Pippi. Det är så roligt att lära känna er ;)))

Jag skriver nog lite mer ikväll, så vi ses väl då...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inne med en kram, är ensam med barnen är idag då maken börjat göra eftermiddagen....full rulle med andra ord

hoppas allt är bra med dig

kramkram

Anonym sa...

Ska ni köpa radhus? Vi bor oxå i radhus och trivs jättebra! Har bott här i 4 år nu. Har lite renovering kvar att göra dock... Båda badrummen och köket, alltså de dyraste sakerna... *suck*

Ja eget pysselrum måste man ju ha! Jag har det och det är sååå skönt att slippa dra på allt när man ska pyssla.

Vore skoj att se dina kortalster ;-)



*kram*